Monday, September 19, 2011

CinTa

                                                                                      
 ♥~♥ Cinta Ibarat Kupu-Kupu. makin kita mengejarnya, makin ia menghindar. tapi bila kau biarkan ia terbang, ia akan menghampirimu di saat kau tak menduganya. Cinta bisa menbahagiakanmu, tapi sering juga menyakitimu. Namun, cinta tu istimewa apabila kau berikan pada seseorang yang layak menerimanya. Jadi tenang tenang saja, jangan terburu buru dan pilihlah yang terbaik..(^_^)

♥~♥ Setiap hati itu pa...sti akan jatuh cinta. Cinta pada setiap ciptaan-Mu membuatkan hidup ku indah dengan cinta. Tapi Allah, boleh kah aku meminta kepada-Mu, satu cinta dari kalangan ku yg mampu membawa aku bertemu dengan-Mu...? (u_U)

♥~♥ InsyaAllah...cinta itu pasti datang seperti mana dtgnya mati menjemput kita. Begitu jugalah cinta. Cuma masanya kita tak tahu. Jadi,yg perlu ialah sabar kerana mencari cinta itu perlu juga dgn cinta..(n_n)
♥ Jarak paling JAUH antara Kau & Aku adalah saat Aku diHADAPANmu tapi Aku BUKAN MILIKmu

♥ Jarak yg PALING DEKAT antara Kau & Aku adalah saat Kau HALALkan aku untukmu

♥ & HAL yg dapat meNYATUkan KITA adalah CINTA karena Allah dalam IKATAN PERNIKAHAN yg INDAH & diREDHAI olehNYA
 

No comments:

Post a Comment