Sunday, April 1, 2012

pAsRah DenGan IsTikHaraH


Assalamualaikum...ya ALLAH jika dia di catatkan di luh mahfuz pemilikku di dunia ini, Engkau satukanlah kami. Jika dia bukan untukku Engkau jauhkanla ya ALLAH...permudahkanlah Istikharahku ya ALLAH...
semoga aku menemui org yang betul yang blh memimpinku ke jalanMu ya ALLAH...sesungguhnya aku tidak minta lelaki yang kaya dengan harta tetapi aku minta lelaki yang kaya dengan agama dan budi pekerti yang meneriaku seadanya dan menerima keluargaku seadanya...aku tidak minta ustaz untuk melengkapi diri ini tetapi aku minta lelaki biasa apabila mengeluarkan kata-kata lebih dari seorang ustaz ya ALLAH...Engkau permudahkanlah aku ya ALLAH...ak tidak mahu ikutkan gerak hati tapi aku mahu ikut pilihanMu ya ALLAH...amin ya rabbalalamin...

No comments:

Post a Comment